Pàgines

dijous, 28 de novembre del 2013

Modulem fang

La Roser, professora d'educació visual i plàstica, va demanar-nos que portessim per dilluns tres fotografíes on sortíssim nosaltres en la mateixa postura però, des de angles diferents (perfil, d'esquena i de cara).
Aquell dia vam treballar amb  fins crear a partir de les tres imatges una escultura de fang.

Al principi era díficil perquè no sabia per on començar, així que vaig iniciar la meva creació partint de la base. La base no havía de ser molt fina perquè sinó no tindria resistència suficient per aguantar la figura. Després vaig fer una bola de fang simulant que era la cara, seguidament el cos i extremitats. Les extremitats van ser, en la meva opinió la part més difícil de crear. De fet les cames no aguantaven la figura dreta i vaig haver de modificar la postura. 

El resultat final va ser aquest: 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada